De WordPress Dokter ontzorgt en biedt persoonlijke service

Regelmatig wordt  een website als ‘technisch ballast’ gezien. Het is veel werk om een concept uit te denken, lastig een template te kiezen, ingewikkeld om content te plaatsen en vraagt veel tijd om goed onderhouden te worden. De WordPress Dokter ontzorgt en helpt met de persoonlijke service en korte, heldere en efficiente communicatielijnen, zodat jij je volledig kunt richten op dat waar jij goed in bent. 

Bang dat je een nieuwe website moet laten bouwen als je alleen maar voor het onderhoud wilt overstappen?

Heb je een WordPress website gebouwd of laten bouwen, maar wil je het onderhoud uitbesteden aan een andere partij? Ben je bang dat je dan ook weer een nieuwe website moet laten bouwen of moet wisselen van hostingpartij? De WordPress Dokter onderhoudt jouw website ook als je geen nieuwe website wilt, op de hostingomgeving van jouw keuze. 

Heldere communicatie in begrijpelijke taal

De WordPress Dokter zorgt ervoor dat je 1 aanspreekpunt hebt en staat volledig in dienst van jou. Daarnaast maakt De WordPress dokter webtechniek begrijpelijk en toegankelijk voor iedereen.

Dat is belangrijk aangezien jij als ondernemer altijd zelf de touwtjes in handen wil blijven houden. Zo zorgen we er samen voor dat je desgewenst kleine aanpassingen op je website te allen tijde zelf kunt uitvoeren.

Professionele, gezonde websites voor iedereen

De WordPress Dokter is er voor ZZP’ers, kleine ondernemers, het MKB, maar ook voor bijvoorbeeld non-profit organisaties. Eigenlijk voor iedereen die online zichtbaar wil zijn en zijn of haar doelgroep op professionele wijze wil aanspreken. Belangrijk uitgangspunt is om de website een afspiegeling te laten zijn van de ware identiteit van de organisatie. Daarnaast moet de website goed vindbaar, duidelijk, overzichtelijk, doeltreffend en gezond zijn.

Van A tot Z tegen een aantrekkelijk tarief

Een professionele, goed vindbare website hoeft niet duur te zijn. De WordPress Dokter bewijst dat. Tegen zo laag mogelijke kosten geeft De WordPress Dokter gehoor aan jouw wensen en eisen. Samen kijken we kritisch naar de boodschap die jij wil overbrengen en bepalen we jouw doelgroep.
De WordPress Dokter biedt je de mogelijkheid om hierbij onder andere gebruik te maken van zoekmachineoptimalisatie en adwords om de vindbaarheid te optimaliseren. Ook voor hosting, social media koppelingen en/of onderhoud kun je bij De WordPress Dokter terecht. Alles onder 1 dak is het motto, volledig ontzorgd is de belofte.

Wil jij een gezonde website? Shop dan hier wat je nodig hebt!

De WordPress Dokter helpt je website gezond te maken en te houden.

Wat is WordPress?

WordPress is een zogenoemd Content Management Systeem (CMS). Dat is software wat specifiek gebruikt wordt om de inhoud (content) van een website gemakkelijk te kunnen beheren. Er zijn vele CMS-en op de markt ,bijvoorbeeld Joomla of Magento, die allemaal hun plus en minpunten hebben. De WordPress Dokter richt zich niet voor niets specifiek op WordPress. Uit de praktijk is gebleken dat dit niet alleen het meest gebruiksvriendelijke CMS is, maar ook nog eens de meest gewilde functionaliteiten biedt dankzij het toevoegen van plugins. Op deze manier is software uitbreiding makkelijk en doeltreffend.

een gezonde basis voor jouw website

Gebruiksvriendelijk

WordPress is zeer gebruiksvriendelijk. Hierdoor hoef jij als (startende) ondernemer geen ingewikkelde dingen te leren om je eigen website bij te kunnen houden.

Veelzijdig

WordPress levert ook veel mogelijkheden op technisch gebied. Zo kun je bijvoorbeeld gebruik maken van gratis en/of betaalde plugins waarmee je bijvoorbeeld een webshop kunt inrichten.

Gemakkelijk vorm te geven

WordPress werkt met sjablonen, de zogeheten “themes”. Het door jou gekozen theme bepaalt het uiterlijk van je website.

Gratis

Ook als het gaat om kosten is WordPress aantrekkelijk. Het gebruik van WordPress is gratis en veel van de themes en beschikbare plugins zijn dat ook.

Zoekmachinevriendelijk

En, misschien wel het allerbelangrijkste, de techniek van WordPress is zeer zoekmachinevriendelijk. Met andere woorden; het is een doeltreffend hulpmiddel als het gaat om het enthousiasmeren en informeren van jouw doelgroep.
WordPress kun je dus prima gebruiken om een professionele website of succesvolle webshop op te zetten. Op deze website vindt je een verzameling van tips en trucs om je website te bouwen en/of te verbeteren en zodoende je klantenbereik te vergroten.

Website tips

GDPR/AVG 9 – Verwerkersovereenkomst

GDPR/AVG 9 – Verwerkersovereenkomst

Het is onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming verplicht dat de verwerkingsverantwoordelijke en de verwerker  een verwerkersovereenkomst afsluiten. Eigenlijk betekent dat je met alle derde partijen die jij gebruikt die ook persoonsgegevens verwerken of...

GDPR/AVG 8 – Hosting

GDPR/AVG 8 – Hosting

Volgens de nieuwe privacywetgeving zul je in veel gevallen ook een verwerkersovereenkomst moeten hebben met jouw hostingpartij. Dat is het geval als je via jouw website of webshop persoonsgegevens verzameld. Dat doe je al snel, als iemand een reactie kan achterlaten...

GDPR/AVG 7 – Mailchimp

GDPR/AVG 7 – Mailchimp

Verstuur je wel eens een nieuwsbrief of kunnen mensen zich op jouw website inschrijven voor jouw nieuwsbrief? Om aan de nieuwe privacywetgeving te kunnen voldoen zijn ook t.a.v. nieuwsbrieven en het inschrijven daarvoor een aantal voorwaarden noodzakelijk. Als mijn...

Prettig en veilig gebruik van wachtwoorden

3aWK5uHDWYjua9Ch1fqq

Zo ziet tegenwoordig een gemiddeld wachtwoord eruit die ik meegeef aan mijn klanten voor hun CMS. Meestal is hierbij een hoop gekreun en gesteun het gevolg.
Herken je jezelf in onderstaande tekst? Dan raad ik je voor de veiligheid van je website, email en belangrijke bestanden echt aan om zorgvuldiger je wachtwoorden te kiezen en te beheren. Aan het eind van deze blog geef ik je wat handvatten mee die je hiermee kunnen helpen.

Malafide domeinnaamregistratie en andere kostbare praktijken

Veel ondernemers krijgen een telefoontje dat ze nog snel een bepaalde domeinnaam moeten registreren voordat iemand anders er mee aan de haal gaat. Het verhaal is dat anderen misbruik van dat domeinnaam zouden kunnen gaan maken en dat dat dan op jouw onderneming zou afstralen omdat jouw handelsnaam dan misbruikt zou worden. Voor het ‘luttele bedrag’ […]

Dat bloggen? Moet dat nou echt?

Dit is een vraag die ik keer op keer van mijn klanten krijg als ik aangeef dat ze moeten gaan bloggen. Meestal trekken ze er dan ook een beetje een vies gezicht bij. Mijn reactie was niet anders toen ik dezelfde woorden voor het eerst hoorde van een online...