Wie ben ik?

Ik ben Jessy de Boer en ik help ondernemers met het realiseren van een gezonde website, zodat zij zich om dat online stuk geen zorgen meer hoeven maken en hun website kunnen inzetten om hun klantenkring en omzet te verhogen.

Els had bijvoorbeeld zelf een website gemaakt in een online website bouwpakket systeem. Ze was tevreden met hoe dat pakket werkte en hoe ze zo zelf haar website kon vormgeven. Na een tijdje merkte ze echter dat haar website helemaal niet gevonden werd in de zoekmachines en haar klanten haar dus ook niet konden vinden op de diensten die zij aanbood.
We zijn samen aan de slag gegaan en hebben eerst haar doelgroep gedefinieerd en uitgezocht waar zij op zoeken en welk probleem zij opgelost willen zien. Dat was de basis voor het advies wat ik Els heb gegeven. Omdat WordPress in de basis al zoekmachinevriendelijk is opgezet, hebben we de website opnieuw opgebouwd in WordPress en hebben we alle diensten heldere titels en omschrijvingen meegegeven. Omdat we toch bezig waren hebben we ook de ‘look-and-feel’ van de website geprofessionaliseerd.
Els is blij en heeft nu een goed vindbare website waarmee haar bedrijf echt kan groeien!

De twee websites die wij hebben laten maken bij Jessy zijn naar alle tevredenheid tot stand gekomen. We hebben de samenwerking met Jessy ervaren als goed bereikbaar, meedenkend, heldere communicatie, oplossingen zoeken voor wensen van de klant en een ontspannen contact. De service die Jessy verleent nu de websites ‘in de lucht zijn’ is ook prima te noemen! Henk Smitter

Orthomoleculair therapeut, Praktijk voor orthomoleculaire therapie

Opleidingen en werkervaring

In 2000 heb ik een A+ computeropleiding gevolgd en ben ik in dienst getreden bij (toenmalig) Maxeda IT Services, de IT organisatie voor Hema, Bijenkorf, V&D en Praxis. Daar ben ik van eerstelijns medewerker snel doorgegroeid naar tweede lijns medewerker en supervisor. Hier heb ik veel kennis opgedaan van vele verschillende software systemen en heb ik een groot analytisch vermogen ontwikkeld.
Omdat het op een servicedesk vooral draait om de service naar de klant heb ik hier ook mijn van nature al servicegerichte houding nog beter leren inzetten, waardoor ik werkelijk luister wat mijn klant te vertellen heeft en op zijn of haar wensen kan inspelen.

In 2007 heb ik mijn analytische vaardigheden als medewerker bij Diskad kunnen uitbreiden en heb ik nog meer geleerd over verschillende software systemen en de talen waarin zij geschreven zijn.

Ondertussen begon ik hobbymatig websites te bouwen en in 2009 heb ik mij geschoold in de programmeertalen van het web en sindsdien gebruik ik mijn kennis en vaardigheden om ondernemers te helpen met hun webzaken.

Voor meer informatie over mijn opleidingen en werkervaring kun je mijn LinkedIn profiel bekijken.

Ook leuk als je wilt linken!

Motor rijden

Op mijn Suzuki Gladius heerlijk bochtjes maken

Muziek

Leuke concertjes en optredens, liefst met diepe grunt en scheurende gitaren

Creativiteit

Tekenen, schilderen, zen tangle, workshops

Hobby’s

Als ik even niet bezig ben met het bouwen van websites en webshops besteed ik mijn tijd graag aan verschillende zaken als motorrijden, muziek en tekenen en schilderen. 

Connecten

Zin om contact te maken? Kies je social media platform of vraag de gratis tips aan.