Dit was de opdracht
Een nieuwe website, gericht op de doelgroep van deze stichting. De website zal worden ingezet om meer naamsbekendheid te creeren. Dit gebeurd onder andere door vanuit social media zoals LinkedIn naar de website te verwijzen vanuit relevante berichten.
De boodschap van de stichting is het belangrijkst en is daarom verwoord door Karen Maassen van de Communicatievrouw.
De vormgeving en techniek zijn net als de teksten gericht op de doelgroep van de stichting en vormen de basis van de nieuwe website.
Daarnaast zijn de Nestoren het kapitaal van de stichting en zo heeft iedere Nestor zijn of haar eigen pagina. De Nestoren zijn eveneens op te zoeken per regio.
Om een Nestor aan te vragen kan de gebruiker een online aanvraag formulier invullen waar alle belangrijke informatie wordt gevraagd voor de Nestorkring om een idee te krijgen over wat voor vraag er contact wordt opgenomen. Op die manier kan de Nestorkring de meest geschikte Nestor uitzoeken die het beste bij de aanvrager past.
Jouw eigen filterbare team online?
Wil jij ook je teamleden een eigen plekje geven op de website en doorzoekbaar maken?